Klantencentrum
Ons Happiness Team staat altijd klaar om je te helpen.
Veelgestelde vragen over aankopen beantwoord
Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De verwerking van je bestelling neemt 1 tot 3 dagen in beslag. Voor de gratis levering heeft ons team maximaal 7 tot 14 werkdagen nodig. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze goederen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Enkele dagen na de bevestigingsmail van je bestelling ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending.
In deze e-mail vindt u uw trackingnummer dat u kunt gebruiken op deze link: klik hier
Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het mogelijk dat deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbare voorraden en verzendmagazijnen. Je ontvangt de rest van je bestelling binnenkort.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, controleer dan eerst de trackinglink.
Als de tracking aangeeft dat je bestelling is afgeleverd, is het mogelijk dat je postbode je pakket in je brievenbus of in je gemeenschappelijke pakketbus heeft gedaan.
Als je je bestelling nog steeds niet hebt, neem dan contact op met je buurman of buurvrouw die je pakket mogelijk heeft opgehaald tijdens je afwezigheid.
Als je ondanks dit alles je pakket nog steeds niet hebt, neem dan contact met ons op en leg duidelijk uit wat er met je bestelling aan de hand is, onder vermelding van je bestelnummer en je besteladres.
Ik wil een artikel retourneren, kan dat?
Als je een product wilt retourneren, raadpleeg dan ons retour- en restitutiebeleid en volg de aangegeven procedur