HIPPING TARIEVEN

EUROPE

VerzendoptieGeschatte levertijdPrijs
Standaard1 tot 2 werkweken0€
Premium (diefstal, breuk, verlies garantie)1 tot 2 werkweken10. 00€
Deluxe (Premium + 24/24 klantenservice)1 tot 2 werkweken20,00€

HOE CONTROLEER IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een trackingnummer dat u kunt gebruiken om de status op deze site te controleren:

https://parcelsapp.com/nl

Het duurt 48 uur voordat de trackinginformatie beschikbaar is.

Als u uw bestelling niet binnen 40 dagen na ontvangst van de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via tanjiro@katana-kopen.nl met uw naam, factuur, besteladres en bestelnummer, dan kijken we het voor u na.

RESTITUTIES, TERUGBETALINGEN EN EXCHANGES

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, of ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Sommige van onze producten kunnen niet worden geretourneerd:

– Cadeaubonnen

– Verbruiksartikel

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via tanjiro@katana-kopen.nl.

Om lange wachtdagen te voorkomen en het ruilen te vergemakkelijken, vragen wij u om uw retourmail in dit formaat op te stellen:

  • Titel : Bestelling #0000 retourneren
  • Bestelling e-mail:
  • Reden voor retour:
  • Foto van de ontvangen producten:

Geef ons zoveel mogelijk details over uw bestelling.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor eventuele retourvragen op tanjiro@katana-kopen.nl